Zsírégetéssel kapcsolatos kutatások Fogyás tévedések

Zsírégetéssel kapcsolatos kutatások, Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?

Zsírégetés L-karnitinnel: alapvető tudnivalók

Ugrás a kapcsolódó cikkekre Az L-karnitin hosszú idők óta az egyik legnépszerűbb táplálékkiegészítő a fogyókúrázók körében. De vannak-e elfogadott tudományos bizonyítékok, melyek fogyás csomók hatását igazolják? Végeztünk egy alapos keresést a szakirodalomban, az eredményt pedig most megosztjuk veletek.

Szó lesz az L-karnitin hatásmechanizmusáról, az elvégzett kutatásokról, és a szedési javaslatról is. Olvass tovább! Mi az L-karnitin?

Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?

Habár gyakran aminosavként kategorizálják, az L-karnitin szigorú értelemben véve nem aminosav. Az L-karnitint először ben izolálták az emlősállatok izomszövetéből. A neve a latin carnis szóból ered, melynek jelentése hús.

Miért van szükségünk L-karnitinre? Az L-karnitinnek számos funkciója van az emberi szervezetben, de leginkább arról ismert, hogy a hosszú szénláncú zsírsavakat a mitokondriumba szállítja.

Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?

A zsírsavak mitokondriumban történő oxidációja elégése a vázizomzat fő üzemanyagforrása. Egyszerűen megfogalmazva: az L-karnitin segít a zsír energiává alakításában.

Hogyan juthatunk L-karnitinhez? Mivel azL-karnitint az emberi szervezet is képes előállítani, ezért nem sorolható az esszenciális tápanyagok közé.

TOP zsírégetők - Legjobb nem stimuláns zsírégetők Zsírégetéssel kapcsolatos kutatások. Zsírégetés L-karnitinnel: alapvető tudnivalók Miért jó a lassú zsírégetés? Zsírégetési rendellenességek Tartalom Tele van értékes ásványi anyagokkal, felgyorsítja az anyagcserét, és karcsúsít. Ez a cékla, ami már a görögöknek is a kedvenc itala volt, nem véletlenül, hiszen az erőteljes színű zöldségnek rendkívül erős regeneráló hatása van. Tisztítja a májat és a vért — a kutatások szerint segíthet az alkohollal és kábítószerekkel kapcsolatos szenvedélybetegségek leküzdésében is.

Ugyanakkor ahhoz, hogy a szervezet elegendő mennyiségben tudja előállítani, sok C-vitamin jelenlétére is szükség van. Az L-karnitin ételekben is megtalálható, különösen vörös húsokban, de halakban és tejtermékekben is.

A férfiak egészségének legjobb módja a zsírégetés. Férfi vagyok, fogyni akarok!

Étrend-kiegészítőkben többféle formában találkozhatunk vele. Milyen esetekben ajánlott L-karnitint szedni? Kezdjük zsírégetéssel kapcsolatos kutatások még kiegyensúlyozott és változatos étrend esetén is csak napi mg L-karnitinhez tudunk hozzájutni, a pozitív hatásról szóló kutatások ugyanakkor minimum!

A férfiak egészségének legjobb módja a zsírégetés.

Van még egy népszerű ok, amiért az L-karnitin szedése nagyon hasznos lehet : ez pedig nem más, mint a zsírégetés! Mit mondanak a kutatások az L-karnitin zsírégető hatásáról?

zsírégetéssel kapcsolatos kutatások elhízhat fogyni

Szerencsére mostanra már számos tudományos kutatás rendelkezésünkre áll az L-karnitinről, ráadásul ezeket mind embereken végezték el! Mint tudjuk, az állatkísérletek is rendkívül hasznosak, de eredményeik gyakran nem ültethetők át az emberre.

Egy es, a Metabolism című folyóiratban publikált kutatás során német orvosok arra jutottak, hogy a szájon át szedett L-karnitin már 10 nap után megnövelte a hosszú szénláncú zsírsavak oxidációját.

zsírégetéssel kapcsolatos kutatások 53 kg fogyás

Az alanyok mind túlsúlyosak voltak. Az eredmények alapján az L-karnitin 25 százalékkal növelte a fogyást egy 3 hónapos periódus alatt. Emellett a testtömeg index is csökkent másfél ponttal, valamint a teljes koleszterin, az LDL koleszterin, a vércukorszint és a vérnyomás is szignifikáns módon csökkent az L-karnitint szedők csoportjában.

  • Zsírvesztés-kutatás Ejtsünk néhány szót a zsírégetés táplálkozási és táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos oldaláról!
  • Zsírégető zóna kutatás, A hatékony zsírégetés alapjai :: Fitness Akadémia
  • Zsírvesztés-kutatás Különbség a kutatási kérdés és a hipotézis között - - Oktatás
  • Fogyás felénél
  • 10 betonbiztos módszer a gyors zsírégetésre: nem varázslat, tudomány - Fogyókúra | Femina

És még nincs vége: az L-karnitint szedők több energiával rendelkeztek, kevésbé voltak éhesek és csökkent a cukor iránti sóvárgásuk is. A szerzők az addig rendelkezésre álló valamennyi releváns kutatás adatait összevonták, összegezték és kielemezték.

zsírégetéssel kapcsolatos kutatások súlycsökkentő karkötő

Összesen 9 különböző kutatást találtak, melyek megfeleltek a szigorú minőségi követelményeknek. A konklúzió szerint az L-karnitint szedő emberek jelentős mértékben nagyobb fogyást és testtömeg index csökkenést tapasztaltak, mint a kontroll csoportok vagyis L-karnitint nem szedők. Az L-karnitint mindenképp rendszeresen, naponta kell szedni a pozitív hatás eléréséhez.

A jelenlegi tudásunk alapján nincs szükség kúrák tartására, lehet folyamatosan, szünet nélkül használni.

Maradjunk az aerob zónában Zsírégető zóna kutatás. Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el!

A javasolt zsírégetéssel kapcsolatos kutatások adag legalább mg L-karnitin.