Egy dolgot tettek meg, és kétszer olyan gyorsan fogytak: mutatjuk, mi volt az - Fogyókúra | Femina

Fogysz időszakonként. 8 ok, amiért nem fogysz le

Tartalom

    Ennek ellenére hatalmas fogysz időszakonként van, hogy milyen motivációval vágsz neki a diétának. Nem egyszerű kilométereket futni, vagy hetekig nasizás nélkül pontosan azt enni, amit az étrend előír, így mindenekelőtt fejben kell felkészülnöd a kúrára, melynek csak akkor lesz maradandó hatása, ha ténylegesen elszánt vagy.

    fogysz időszakonként

    Ha a következő tanácsokat megfogadod, egyszerűbb dolgod lesz a fogyás során. Tűzz ki magad elé célokat!

    fogysz időszakonként

    Ezeket nem árt papírra vetni arra az esetre, ha meginognál, ugyanis írásban egy állandó, látható, magaddal kötött szerződés fogysz időszakonként bármikor rájuk nézhetsz, így könnyebb dolgod lesz a nehéz időszakokban. Ha a céljaidat próbálod megfogalmazni, légy nagyon specifikus, kilókkal, centikkel, kalóriákkal és edzéssel töltött percekkel.

    fogysz időszakonként

    Szögezd le magadnak, hogy miket fogsz elkerülni, és koncentrálj arra, hogyan szeretnéd magad érezni a kúra végén. Érdemes valamilyen határidőt is szabni magadnak, ám vedd figyelembe a tested határait is.

    fogysz időszakonként

    Nagyobb súly leadásához akár fél vagy egy év kitartásra is szükség lehet, míg a villámdiéták során leadott néhány kilót hosszú távon megtartani a legnehezebb! Legyen kész étrended!

    fogysz időszakonként

    Ehhez nem feltétlenül lesz szükséged táplálkozás-szakértőre, noha nem árt szakemberrel is konzultálni a témában. Az interneten előre összeállított étrendek közül válogathatsz, vagy a kalória- és tápanyagtáblázatok segítségével összeállíthatsz saját beosztást, ha szeretnél, így idővel kitapasztalod az egyes ételek testedre gyakorolt hatását is.